مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 12:152023-09-28ورزشي

هفتمین مسابقه دوی ماراتن بیابان لوت عصر امروز در کلوت های شهداد آغاز می شود


مدیر پایگاه میراث جهانی لوت در استان کرمان گفت: هفتمین مسابقه دوی ماراتن بیابان لوت به مناسبت هفته گردشگری با حضور 400 دونده خانم و آقا عصر امروز ششم مهرماه در کلوت های شهداد برگزار می شود.

- ایسنا/کرمان مدیر پایگاه میراث جهانی لوت در استان کرمان گفت: هفتمین مسابقه دوی ماراتن بیابان لوت به مناسبت هفته گردشگری با حضور 400 دونده خانم و آقا عصر امروز ششم مهرماه در کلوت های شهداد برگزار می شود.

معین افضلی با اشاره به اینکه این رویداد ورزشی اولین ماراتن شب ایران نیز به شمار می رود، اظهار کرد: این مسابقه از حوض نادر واقع در کلوت های شهداد آغاز می شود و دوندگان باید مسافت 42 کیلومتر را طی کنند.

مدیر پایگاه میراث جهانی لوت در استان کرمان افزود: امسال برای اولین بار شرکت کنندگان ماراتن، در هنگام شب و زیر نور ماه در کویر می دوند.

او ادامه داد: امیدواریم بتوانیم این رویداد ورزشی را منسجم تر و به صورت منظم در تاریخی مشخص برگزار کنیم زیرا براساس تجربیات که از سال های گذشته کسب کرده ایم، افراد زیادی علاقمند به حضور در این مسابقه هستند.

افضلی خاطرنشان کرد: برگزاری این گونه رویدادهای ملی کمک زیادی به معرفی جاذبه های کویر شهداد کرده و همچنین موجب سوق دادن گردشگران به سوی این منطقه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفتمین مسابقه دوی ماراتن بیابان لوت عصر امروز در کلوت های شهداد آغاز می شود

هفتمین مسابقه دوی ماراتن بیابان لوت عصر امروز در کلوت های شهداد آغاز می شود