مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 18:402023-10-22سياسي

انتقاد تند فرماندار خلیل آباد از هلال احمر!


در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان خلیل آباد متاسفانه در فراخوان فرماندار از اعضای ستاد بحران ، هلال احمر به عنوان آخرین نفر به جلسه وارد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خلیل آباد، سید مسعود یاوری  در جلسه شورای اداری این شهرستان که با حضور امام جمعه ودیگر اعضای شورای تامین واداری در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد، اظهار کرد: در فراخوان روسای ستاد مدیریت بحران در شهرستان خلیل آباد  با توجه به ضرورتی که باید رییس هلال احمر جزء اولین نفرات برای حضور در جلسه باشد، متاسفانه  همکار این اداره آخرین نفر در جلسه حاضر شد.

یاوری با بیان اینکه یک از مطالبات فرماندار، استقرار هلال احمر در خلیل آباد است با انتقاد از اینکه  علیرغم اینکه یکی از پیگیری ها ومطالبه شهرستان از سال گذشته استقرار اداره هلال احمر در شهرستان بود، گفت: هنوز  هلال احمر در خلیل آباد استقرار نیافته است.

حدود 4 ماه پیش  با حضور مدیر کل هلال احمر استان  مکان وفضای هلال احمر  درشهرستان به آنان پیشنهاد شد ولی باز هم  طی این مدت اقدامی انجام نشده است .

وی از سفر بدون هماهنگی رییس هلال احمر کاشمر و خلیل آباد  به خارج از کشور  ابراز گلایه کرد واظهار داشت: هر مسئولی که از شهرستان خارج می شود باید با هماهنگی فرمانداری باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد تند فرماندار خلیل آباد از هلال احمر!

انتقاد تند فرماندار خلیل آباد از هلال احمر!