مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 11:252023-09-28سياسي

برگزاری جشن وحدت در هرمزگان به میزبانی اهل سنت +عکس


با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از علمای شیعه و سنی و مردم شهر بندرعباس، جشن هفته وحدت در مسجد جامع اهل سنت این شهر برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، شامگاه چهارشنبه همزمان با 12 ربیع الاول و آغاز هفته وحدت با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان، مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس و جمعی از علمای شیعه و سنی، مسئولان و مردم شهر بندرعباس همایش و جشن هفته وحدت در مسجد جامع اهل سنت این شهر برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در این همایش اظهار داشت: وحدت اسلامی برای پیروزی بر دشمنان دارای اهمیت است به نوعی یک استراتژی است و باید همیشه این مسئله تقویت شود.

  وی، با ذکر این نکته که شاید به وحدت نگاه تاکتیکی داشته باشند، عنوان کرد: اگر در برهه ای از تاریخ بودیم که مسلمانان دشمن واحد نداشتند، آیا آن موقع می توان گفت که به وحدت نیاز نداریم.

نماینده ولی فقیه در استان هرمز گان، با بیان این نکته که به وحدت باید از دریچه وسیع تری نگاه کرد، تصریح کرد: وحدت در برخی از مواقع برای صف آرایی در برابر دشمنان شکل می گی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن وحدت در هرمزگان به میزبانی اهل سنت +عکس

برگزاری جشن وحدت در هرمزگان به میزبانی اهل سنت +عکس