مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 11:402023-10-18حوادث

دستگیری شکارچی مسلح غیرمجاز


ماموران یگان حفاظت محیط زیست بخش بوشکان حسب دستور مقام قضایی برای افزایش امنیت و کاهش تخلفات شکار و صید اقدام به گشت و کنترل در مناطق و عرصه های طبیعی مختلف بخش بوشکان می کنند.

- پیرو اجرای طرح مهار در منطقه شکار ممنوع کوه سیاه شکار و صید ماموران حاضر در صحنه موفق به دستگیری دو متهم به همراه یک قبضه سلاح غیرمجاز قبل از اقدام به شروع شکار می شوند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در این باره توضیح داد: این یگان با تعامل و همراهی قابل تقدیر ریاست محترم دادگاه عمومی بخش و کسب دستورات قضایی به موقع و مناسب در طی این هفته دو گروه شکارچی غیرمجاز را دستگیر و دوقبضه سلاح از آنان کشف و ضبط کرده است.

مرادزاده در ادامه گفت: با توجه به اهمیت این فصل پاسگاه محیط بانی شهید محمدی بخش بوشکان با تشدید اقدامات حفاظتی سعی در کاهش تخلفات و برقراری امنیت در عرصه های طبیعی برای حفاظت از حیات وحش منطقه دارد که تلاش وکوشش همکاران در افزایش فعالیت های حفاظتی به لطف پروردگار نتیجه بخش بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه اطلاع رسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر، مهرداد نوروزی فرمانده پاسگاه محیط بانی شهید محمدی نیز در ادامه گفت: همان طور که از مردم فهیم و طبیعت دوست بخش بوشکان انتظار می رفت در این فصل حساس و شاخص همکاری وهمیاری بیشتری برای کاهش ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری شکارچی مسلح غیرمجاز

دستگیری شکارچی مسلح غیرمجاز