موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق - تعطيلي شنبه - كميسيون اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - مجلس شوراي اسلامي - بازنشستگان كشوري - شهاب باران - خط دفاعي تيم ملي - هفته درختكاري - انصراف مديرعامل داماش - دفاع از سرحدات - وسايل گرمايشي منازل - رنگين كمان آتش - پليس اطفال و نوجوانان - ليگ كرواسي - خالد بن سلمان بن عبدالعزيز - انگشت نگاري - عوارض الكترونيكي - جلسه كميته انضباطي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 13:302023-09-30ورزشي

صعود4 قایقران گیلانی به فینال بازی های آسیایی هانگژو دررشته کایاک


ملی پوشان مرد و زن گیلانی تیم ملی قایقرانی کایاک ایران به مرحله نهایی بازی های آسیایی هانگژو صعود کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در هفتمین روز بازی های آسیایی هانگژو و در مرحله گروهی قایقرانی آب های آرام کایاک امروز سپهر ساعتچی و پیمان قویدل قایقرانان گیلانی در گروه اول مقدماتی کایاک دو نفره 500 متر مردان در رقابت با حریفانی از سنگاپور، تایلند، قرقیزستان، اندونزی، قزاقستان و ماکائو با زمان یک دقیقه و 38 ثانیه و سه صدم ثانیه اول شد و به فینال رفت.

در این رقابت که نمایندگان قزاقستان و قرقیزستان دوم و سوم شدند، سپهر ساعتچی و پیمان قویدل دوشنبه 10 مهر در فینال این مسابقات رقابت خواهند کرد.

همچنین در رقابت کایاک یک نفره هزار متر مردان علی آقا میرزایی از گیلان با زمان 3 دقیقه و 49 ثانیه و 603 صدم ثانیه در گروه خود اول شد و به فینال رفت، در این بخش قایق های اول تا سوم مستقیم به فینال رفتند و بقیه قایق ها راهی نیمه نهایی شدند.

علی میرزایی دوشنبه 10 مهر در فینال این مسابقات با رقبایی از  هنگ کنگ، تاجیکستان، قزاقستان، اندونزی و سنگاپور به رقابت خواهد پرداخت.

در قایق کایاک دو نفره 500 متر زنان الناز شفیعیان از گیلان به همراه هدیه کاظمی دیگر ملی پوش کشورمان در گروه خود، با زمان یک دقیقه و 56 ثانیه و 379 صدم ثانیه سوم شد و به فینال رفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صعود4 قایقران گیلانی به فینال بازی های آسیایی هانگژو دررشته کایاک

صعود4 قایقران گیلانی به فینال بازی های آسیایی هانگژو دررشته کایاک