مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 09:452023-10-04سياسي

قوه قضاییه با تمام امکانات، از فرماندهی انتظامی حمایت می کند


فرماندهی انتظامی با عنایت به حجم و تنوع ماموریت هایی که بر عهده دارد، نیازمند آموزش های پیوسته و مستمر است که بحمدالله این مهم تحقق یافته است؛ - همچنین فرماندهی انتظامی متناسب با ماموریت های متنوعی که دارد نیازمند تجهیز امکانات و نیرو می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در نخستین برنامه از سفرش به استان آذربایجان شرقی در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح این استان که در مرکز فرماندهی انتظامی برگزار شد، حضور یافت.

رییس دستگاه قضا طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز سرافراز و سربلند است و توانسته نگاه مثبت آحاد مردم را به خود جلب کند و در انجام ماموریت های متنوع خود اعم از برقراری نظم و امنیت و مرزبانی، توفیقات شایان توجهی را به دست آورد.

رییس عدلیه تصریح کرد: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی یکی از ستون ها و استوانه های امنیت در کشور است و به واسطه ماموریت ها و مسئولیت های متنوعی که از نقاط مرزی تا مناطق شهری و روستایی بر عهده دارد، به موقعیت و مختصاتی ممتاز در میان نیروهای مسلح دست یافته است.

محسنی اژه ای گفت: فرماندهی انتظامی توانسته است با ایفای مطلوب مسئولیت های خود به معنای واقعی کلمه، پناهِ جمع و فرد فرد مردم باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوه قضاییه با تمام امکانات، از فرماندهی انتظامی حمایت می کند

قوه قضاییه با تمام امکانات، از فرماندهی انتظامی حمایت می کند