مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-16اقتصادي

فاز نخست طرح توسعه بندر کنگان در آستانه بهره برداری


رییس اداره بندر و دریانوردی کنگان گفت: پیشرفت فیزیکی فاز نخست طرح توسعه بندر کنگان اکنون به بیش از 95 درصد رسیده و براساس برنامه در نیمه دوم سال جاری به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/بوشهر رییس اداره بندر و دریانوردی کنگان گفت: پیشرفت فیزیکی فاز نخست طرح توسعه بندر کنگان اکنون به بیش از 95 درصد رسیده و براساس برنامه در نیمه دوم سال جاری به بهره برداری می رسد.

عبدالمحمد نادری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: فاز نخست این طرح شامل بازوی اصلی به طول یک هزار و 325 متر و بازوی فرعی به طول 440 متر از نوع دایک سنگی است.

وی بیان کرد: با اتمام طرح توسعه مساحت حوضچه بندر با افزایش پنج برابری به 36 هکتار و عمق حوضچه از چهار به هفت متر افزایش می‎ یابد.

نادری ادامه داد: قابلیت ورود و تخلیه شناورهای فلزی تا ظرفیت سه هزار تن از دیگر مزیت های قابل توجه طرح توسعه بندر کنگان است .

رییس اداره بندر و دریانوردی کنگان یادآورشد: در قالب طرح توسعه همچنین سه پست اسکله رمپ ویژه پهلوگیری شناور فلزی لندینگ کرافت اجرا شده که مزیت مهم آن تفکیک حوضچه شناورهای سفاری از صیادی است.

نادری افزود: با تفکیک حوضچه ها علاوه بر امکان پارک ایمن و مطمئن برای شناورهای سنتی، ظرفیت حوضچه تجاری توسعه و قدرت مانور شناورها متردد در بندر کنگان به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می‎ ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز نخست طرح توسعه بندر کنگان در آستانه بهره برداری

فاز نخست طرح توسعه بندر کنگان در آستانه بهره برداری