مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 08:552023-10-04بين الملل

3 برابر شدن صادرات نفت ایران؛ تحقیر آمریکا و تقلای بی حاصل شرق


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزنامه برای کم کردن از بار تحقیر آمریکا توسط ایران، یادداشتی تحت عنوان «مزایای توافق نفتی ایران و آمریکا» منتشر کرد و نوشت: - 3 برابر شدن صادرات نفت ایران؛ تحقیر آمریکا و تقلای بی حاصل شرق روزنامه اجاره ای شرق، افزایش صادرات نفت ایران با وجود تحریم ها را، به توافق نفتی میان ایران و آمریکا که وجود خارجی ندارد، نسبت داد!  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این روزنامه برای کم کردن از بار تحقیر آمریکا توسط ایران، یادداشتی تحت عنوان مزایای توافق نفتی ایران و آمریکا منتشر کرد و نوشت: ایالات متحده آمریکا و جمهوری اسلامی ایران در مواجهه با پیکربندی های راهبردی متعدد جاری در خاورمیانه، موفق شده اند کانال غیررسمی مذاکرات را با وجود موانع ایدئولوژیک باز نگه دارند.

این امر در هفته های اخیر منجر به آزادی زندانیان دوتابعیتی توسط جمهوری اسلامی ایران و آزاد سازی بخشی از دارایی های ایران در کره جنوبی شده است.

علاوه بر این، تهران اخبار مربوط به کُندی احتمالی غنی سازی اورانیوم را نیز تکذیب نکرده است.

به نظر می رسد برای یک بار هم که شده، تولید نفت به عنوان یک عامل تسهیل کننده در توازن دیپلماتیک قدرت بین دو کشور عمل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 برابر شدن صادرات نفت ایران؛ تحقیر آمریکا و تقلای بی حاصل شرق

3 برابر شدن صادرات نفت ایران؛ تحقیر آمریکا و تقلای بی حاصل شرق