مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 00:002023-09-25فرهنگي

حمایت جشنواره خورشید از حضور عفیفانه زنان در عرصه بین الملل


دنیای امروز باید هماهنگ و همگام با فرایند جهانی شدن، نقش و جایگاه زنان را بپذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا، اولین رویداد بین المللی رسانه خورشید به یاد شهیده راه روشنگری، شیرین ابوعاقله که به دست رژیم اشغالگر قدس به شهادت رسیده است به همت معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمایت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری برگزار می شود.

  موضوع این جشنواره نقش رسانه ای زنان در تحقق عدالت اجتماعی، پایگاه امن خانواده و تهدیدهای رسانه ای، زن و رسانه مقاومت، رسانه و بردگی مدرن در جهان امروز است.

طاهره سادات امینی از فعالین در جشنواره رسانه ای خورشید، هدف از برگزاری این جشنواره را حمایت از حضور عفیفانه زنان در عرصه بین الملل با هدف تاکید بر نقش و جایگاه خانواده و زنان در حساس ترین برهه های تاریخ عنوان کرد و گفت: شهیده شیرین ابوعاقله خبرنگاری بود که اولویت اول زندگی اش را برای کشف حقیقت، طرح آن و دفاع از حق و حقانیت گذاشته بود و یک زن کنش گر بود و نه منفعل.

وی افزود: دنیای امروز باید هماهنگ و همگام با فرایند جهانی شدن، نقش و جایگاه زنان را بپذیرد؛ در واقع با برخورد واقعیت و تعقلات اجتماعی زنان، نگرشی متوازن و معقول از خود نشان دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت جشنواره خورشید از حضور عفیفانه زنان در عرصه بین الملل

حمایت جشنواره خورشید از حضور عفیفانه زنان در عرصه بین الملل