مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 02:152023-10-17بين الملل

تظاهرات در کشورهای مختلف در محکومیت حمله به بیمارستان غزه


تظاهرات در کشورهای مختلف در محکومیت حمله به بیمارستان غزه - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حمله جنایتکارانه رژیم تروریست صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در نوار غزه که منجر به شهادت حداقل 500 فلسطینی شد، خروش شبانه مردم مسلمان در سراسر جهان را به دنبال داشت.

در اردن، مردم این کشور ضمن تظاهرات مقابل سفارت رژیم موقت صهیونیستی در امان، تلاش کردن این مکان را به آتش بکشند که با دخالت پلیس و نیروهای امنیتی اردنی این تظاهرات به خشونت کشیده شد.

در بغداد، تعداد زیادی از عراقی ها خشمگین از جنایت ددمنشانه صهیونیست ها در حمله به این بیمارستان، در میدان التحریر تجمع کرده و سپس به سمت سفارتخانه آمریکا در منطقه سبز به راه افتادند.

در صنعاء نیز چند هزار یمنی برای محکوم کردن کشتار مجروحان، زنان و کودکان در بیمارستان المعمدانی در غزه توسط اشغالگران، تظاهرات شبانه برپا کردند.

تصاویر منتشرشده از بیروت هم خیل عظیم مردم لبنان را نشان می دهد که به سمت سفارت آمریکا برای ابراز انزجار از حمایت های این کشور از جنایات رژیم کودک کُش صهیونیستی علیه مردم فلسطین حرکت می کنند.

در شهر اربد در اردن نیز جمعیت گسترده ای از مردم ضمن محکوم کردن حمله صهیونیست ها به بیمارستان مذکور، خواستار باز شدن مرزهای این کشور با فلسطین اشغالی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات در کشورهای مختلف در محکومیت حمله به بیمارستان غزه

تظاهرات در کشورهای مختلف در محکومیت حمله به بیمارستان غزه