مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-12اقتصادي

پرداخت 2.5 میلیارد تومان تسهیلات به هنرجویان صنایع دستی ساوه


رییس اداره میراث فرهنگی و گردشگری ساوه گفت: در بخش صنایع دستی در حال حاضر 520 هنرجو فعالیت دارند و امسال 2 و نیم میلیارد تومان با سود 4 درصد به 34 نفر این هنرجو پرداخت کردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، رضا ایاز امروز در آیین افتتاح یک رستوران توریستی همزمان با هفته فرهنگی ساوه اظهار کرد: هفته فرهنگی بهترین فرصت برای یاد کردن از ظرفیت های فرهنگی تاریخی شهرستان ساوه به منظور حفاظت بهتر و گسترده تر و معرفی آنها است.

وی ادامه داد: بازدید رایگان از موزه ها و اماکن فرهنگی تاریخی شهرستان، افتتاح رستوران توریستی سنتی، همکاری در برگزاری جشن روستا و تجلیل از هنرمندان این شهرستان بخشی از برنامه اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان ساوه در هفته فرهنگی ساوه است.

رییس میراث فرهنگی،  صنایع دستی و گردشگری ساوه اظهار امیدواری کرد: با اجرای این برنامه ها و معرفی هرچه بیشتر آثار میراث فرهنگی و موزه ها و اماکن تاریخی - فرهنگی در این شهرستان، زمینه های حفظ و احیای بیشتر مواریث تاریخی، فرهنگی و معنوی این شهرستان فراهم شود.

ایاز ادامه داد: در سال جاری با همکاری فرمانداری کار مرمت و بازسازی 10 پروژه عمرانی تاریخی میراث فرهنگی انجام شد که در سال های گذشته این اقدام بی سابقه بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 2.5 میلیارد تومان تسهیلات به هنرجویان صنایع دستی ساوه

پرداخت 2.5 میلیارد تومان تسهیلات به هنرجویان صنایع دستی ساوه