مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 14:502023-09-23اجتماعي

معلمان روحیه امید و نشاط را در بین دانش آموزان تقویت کنند


انتظار از معلمان این است که روحیه امید و نشاط را که در شرایط امروز یک ضرورت برای جامعه محسوب می شود، در بین دانش آموزان تقویت کنند.

- ایسنا/یزد فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: انتظار از معلمان این است که روحیه امید و نشاط را که در شرایط امروز یک ضرورت برای جامعه محسوب می شود، در بین دانش آموزان تقویت کنند.

سردار حسین زارع کمالی در مراسم صبح امروز نواخته شدن زنگ مهر و مقاومت در شهرستان مهریز افزود:پرورش خلاقیت و ترویج امید برای آینده بهتر کشور در کنار وظیفه تعلیم از مهمترین رسالت های فرهنگیان است.

وی با تبریک بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس، ادامه داد: دشمنان در جنگ ترکیبی خود به شدت امید و اعتماد مردم و نسل جوان را نشانه گرفته اند که در این عرصه فرهنگیان با ترویج روحیه پرسشگری در بین دانش آموزان و افزایش آگاهی آنان، نسل جوان را از تهدیدهای دشمن مصون نگه دارند.

زارع کمالی از فرهنگیانی که در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در عرصه های مختلف در کنار مردم و مسئولان به نظام تعلیم و تربیت خدمت کردند قدردانی کرد و یادآور شد: باید فرهنگیان در کلاس درس، دانش آموزان را با طرح مطالب مختلف در جریان مسائل کشور و پیشرفت های پس از انقلاب اسلامی قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان روحیه امید و نشاط را در بین دانش آموزان تقویت کنند

معلمان روحیه امید و نشاط را در بین دانش آموزان تقویت کنند