مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 09:102023-10-09سياسي

پلیس توانست توطئه و سرمایه گذاری گسترده دشمن را بی اثر کند


جانشین فرمانده کل در سپاه ثارالله با بیان اینکه توطئه سال گذشته با هوشیار مردم و حضور به موقع فراجا و نیروهای بسیج و اطلاعات، خنثی شد، گفت: خوشبختانه پلیس با بالاترین هوشیاری توانست توطئه دشمن را بی اثر و برنامه چندساله آنها و سرمایه گذاری گسترده را بی اثر کند.

- جانشین فرمانده کل در سپاه ثارالله با بیان اینکه توطئه سال گذشته با هوشیار مردم و حضور به موقع فراجا و نیروهای بسیج و اطلاعات، خنثی شد، گفت: خوشبختانه پلیس با بالاترین هوشیاری توانست توطئه دشمن را بی اثر و برنامه چندساله آنها و سرمایه گذاری گسترده را بی اثر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین نجات در مراسم صبحگاه مشترک واحدهای نمونه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که صبح امروز در ستاد مرکزی فاتب برگزار شد، با تبریک هفته فراجا اظهار کرد: ماموران پلیس امروز از نقاط صفر مرزی تا جاده ها و راه ها و همه جای کشور حضور دارند و اخبار مرتبط با شهادت آنها در درگیری با افراد مخل امنیت، نشان می دهد که ماموران پلیس از امنیت حفاظت می کنند.

وی ادامه داد: امنیت مثل هواست و تا زمانی که آلوده نشود ما آن را حس نمی کنیم.

وی با اشاره به وقایع سال گذشته در کشور گفت: سال گذشته در یک توطئه مشترک با محوریت امریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و بسیاری از دول مرتجع منطقه و با همکاری همه گروه های ضد انقلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس توانست توطئه و سرمایه گذاری گسترده دشمن را بی اثر کند

پلیس توانست توطئه و سرمایه گذاری گسترده دشمن را بی اثر کند