مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 10:002023-10-01بين الملل

«مرغ کنتاکی» تنها عایدی فلسطینی ها از پیمان اسلو!


یک رسانه آمریکایی در یادداشتی به نتایج پیمان ننگین «اسلو» برای فلسطینی ها پس از گذشت 30 سال از امضای آن پرداخته و اعلام کرده است که این توافق هیچ دستاوردی برای فلسطینی ها نداشته و به مانند یک «سراب» بوده است.

- یک رسانه آمریکایی در یادداشتی به نتایج پیمان ننگین اسلو برای فلسطینی ها پس از گذشت 30 سال از امضای آن پرداخته و اعلام کرده است که این توافق هیچ دستاوردی برای فلسطینی ها نداشته و به مانند یک سراب بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه فارن پالسی آمریکا در این باره نوشت: از زمان امضای توافقنامه اسلو در 30 سال پیش، غزه چندین بار مورد حمله قرار گرفته است؛ حملاتی که منجر به کشته شدن هزاران نفر از مردم بی گناه شد، شهرک سازی بدون وقفه ادامه یافته است و صلح اقتصادی صرفا به حقیقت زشت، یعنی اشغالگری اسراییل زیبایی بخشیده است.

این مجله گزارش داد که انتفاضه فلسطین در طول این سال ها به انتفاضه چاقو ، انتفاضه زیرگیری با خودرو و انتفاضه مسلحانه انفرادی تبدیل شد و پس از حملات رژیم صهیونیستی به فلسطینی ها، مردم از روش های جدید انتقام استفاده کردند.

در ادامه این گزارش آمده است: سال 2014 اوج حملات فی البداهه بود که بیشتر توسط جوانان فلسطینی انجام شد که وابستگی به گروه های مقاومت نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مرغ کنتاکی» تنها عایدی فلسطینی ها از پیمان اسلو!

«مرغ کنتاکی» تنها عایدی فلسطینی ها از پیمان اسلو!