مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-07سياسي

نیروی انتظامی یار روزهای سخت نظام و سربلند فتنه ها است


رییس شورای تامین استان هرمزگان گفت: نیروی انتظامی امروز به عنوان یار روزهای سخت نظام، مردم و سربلند فتنه ها شناخته می شود.

- ایسنا/هرمزگان رییس شورای تامین استان هرمزگان گفت: نیروی انتظامی امروز به عنوان یار روزهای سخت نظام، مردم و سربلند فتنه ها شناخته می شود.

مهدی دوستی صبح امروز (پانزدهم مهرماه) در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به میزبانی ستاد فرماندهی انتظامی استان هرمزگان، برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی، اظهار کرد: انسان ها و جوامع بشری همواره در آرزوی دنیایی سراسر صلح، آرامش، امنیت و عدالت زیسته اند، چهارگانه ای که امروز بخش عمده ای از وظیفه تحقق آن، تحت لوای ولایت فقیه و رهبری حکیم، بر دوش نیروی انتظامی است.

وی افزود: در چند ماه گذشته، فراجا عزیزانی را فدای حفظ امنیت مردم و جامعه کرده است و ما زمان هایی که برای سرکشی به منازل شهدا می رویم به وضوح می بینیم که شهدای عزیز به واقع شهید زندگی کرده اند تا به مقام رفیع شهادت رسیده اند.

استاندار هرمزگان سنجش نسبتِ نیروی انتظامی با مردم و نظام را دو شاخص مهم در ارزیابی فراجا دانست و گفت: خوشبختانه نیروی انتظامی در هر دو شاخص سرآمد است و امروز به عنوان یار روزهای سخت نظام و مردم و سربلند فتنه ها شناخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی انتظامی یار روزهای سخت نظام و سربلند فتنه ها است

نیروی انتظامی یار روزهای سخت نظام و سربلند فتنه ها است