مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 15:352023-09-30سياسي

مهلت ارسال اثر به همایش «لالایی گهواره» تا 30 مهر


اولین فراخوان ملی «لالایی گهواره» با محوریت لالایی های اقلیمی، شخصی و لالایی مادران شهدا منتشر شد و علاقه مندان برای ارسال اثر تا 30 مهر امسال فرصت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، اولین فراخوان ملی لالایی گهواره با محوریت لالایی های اقلیمی، شخصی و لالایی مادران شهدا منتشر شد؛ این رویداد با دبیری و مدیریت سید حسین موسوی نیا مدیر دفتر قصه و روایت حوزه هنری کودک و نوجوان برگزار می شود.

وی در مورد چگونگی ارسال اثر و مختصات بخش اول فراخوان که مربوط به احیای تراث است، گفت: بازخوردهای بسیار امیدبخش و پرانرژی دریافتی ما از سوی اساتید و زحمتکشان عرصه ادبیات کودک، موجب دلگرمی دبیرخانه این رویداد است؛ این مسأله، ما را امیدوارتر و کوشاتر در پیشبرد اولین فراخوان ملی لالایی که با عنوان گهواره منتشر شده است، می کند.

موسوی نیا افزود: در این بخش امیدواریم که هرکسی که فرهنگ، اقلیم و آب و خاک ایران برایش اهمیت دارد و امکان و دسترسی به لالایی دارد یا کسانی که فرهنگ و سنت لالایی خواندن در آنها زنده است، به قدر وسع و امکان شان، بخشی از این گنجیه ارزشمند را در این فراخوان شرکت دهند؛ در گذشته تلاش های خوبی در این زمینه شده اما ظرفیت و فرصت های موجود در این حوزه آنقدر فراوان است که گویی کاری انجام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال اثر به همایش «لالایی گهواره» تا 30 مهر

مهلت ارسال اثر به همایش «لالایی گهواره» تا 30 مهر