مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 10:052023-10-13اقتصادي

عوامل انسانی و کیفیت پایین خودرو مهم ترین عامل تصادفات در اصفهان است


مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان اصفهان گفت: عوامل انسانی و کیفیت پایین خودرو مهم ترین عامل تصادفات استان اصفهان است و ایمنی راه ها تنها 3 درصد در وقوع حوادث نقش داشته است.

- فرزاد دادخواه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: عوامل انسانی و کیفیت پایین خودرو مهم ترین عامل تصادفات استان اصفهان است و ایمنی راه ها تنها 3 درصد در وقوع حوادث نقش داشته است.

وی بیان کرد: آمار تصادفات جاده ای در 10 سال گذشته در استان اصفهان کاهشی بود، اما امسال مثل کل کشور روند افزایشی داشته که خطای رانندگی و مشکلات فنی و ایمنی خودرو مهم ترین عامل در وقوع حوادث بوده است.

دادخواه افزود: مشکلات راه و جاده در وقوع تصادفات 3 درصد نقش داشته که سعی شده با ایمن سازی، نصب علائم و اصلاحات هندسی ایمنی افزایش یابد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به روند افزایشی وقوع تصادفات عنوان کرد: رشد سفرها در شش ماهه امسال در وقوع حوادث نقش داشته و این آمار فزاینده شده است.

وی به دغدغه رانندگان در خصوص اصلاح آسفالت جاده ها اشاره کرد و گفت: پروژه روکش آسفالت در سطح جاده های استان اصفهان در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عوامل انسانی و کیفیت پایین خودرو مهم ترین عامل تصادفات در اصفهان است

عوامل انسانی و کیفیت پایین خودرو مهم ترین عامل تصادفات در اصفهان است