مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-21حوادث

برادرکُشی در گرگان


سرپرست پلیس آگاهی گلستان از شناسایی و دستگیری یک قاتل در کمتر از یک ساعت پس از وقوع جنایت در یکی از محلات گرگان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سرهنگ امیر حسام سرپرست پلیس آگاهی استان گلستان بعدازظهر شنبه 29 مهرماه 1402 در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت های پلیسی 110 استان مبنی بر درگیری میان دو برادر جوان 21 و 29 ساله در یکی از محله های شهرستان گرگان، بلافاصله ماموران آگاهی در محل حادثه حضور یافتند.

وی بیان کرد: پس از حضور مأموران ویژه پلیس آگاهی شهرستان گرگان در محل مشخص شد در جریان یک نزاع و درگیری بین دو برادر، برادر 29 ساله که متاسفانه دچار اعتیاد نیز بوده براثر اصابت ضربات چاقو به قتل رسیده است.

سرپرست پلیس آگاهی استان گلستان با اشاره به اینکه نزاع به وجود آمده بین دو برادر به دلیل مشکلات خانوادگی بود، گفت: با توجه به حساسیت موضوع، تحقیقات تخصصی کارآگاهان بلافاصله آغاز  و با اقدامات اطلاعاتی انجام شده متهم کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح شد.

این مقام مسئول توضیح داد: متهم در اظهارات اولیه خود اذعان کرد، انگیزه اش از قتل اختلافات خانوادگی و اذیت و آزار خانواده از سوی مقتول بوده است که با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برادرکُشی در گرگان

برادرکُشی در گرگان