مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 10:152023-09-30اقتصادي

توسعه حمایت های بانک رفاه کارگران از تولید ملی و اشتغالزایی


مدیرعامل بانک رفاه کارگران از آمادگی این بانک به منظور حمایت از واحدهای تولیدی از جمله واحدهای فعال در صنعت سنگ آهن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه گانی طی سخنانی در حاشیه بازدید از شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با بیان اینکه صنعت سنگ آهن یکی از صنایع بنیادین و استراتژیک کشور در امر توسعه محسوب می شود، خاطرنشان ساخت: بانک رفاه آمادگی دارد در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت های اجتماعی و در راستای تحقق اهداف شعار سال مهار تورم ، رشد تولید ، از واحدهای تولیدی فعال در این صنعت حمایت کند.

  وی با تاکید بر اینکه موضوع که بانک رفاه کارگران در حال حاضر یکی از بانک های پیشرو کشور در حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی است، تصریح کرد: این بانک در سال های اخیر علاوه بر توسعه حمایت اعتباری از واحدهای تولیدی، سعی کرده است از ظرفیت های تعهداتی خود نیز به نحو مقتضی به منظور حمایت از این واحدها بهره ببرد.

  دکتر للـه گانی از انتشار اوراق گواهی سپرده خاص به عنوان یکی از ابزارهای طراحی شده از سوی این بانک به منظور حمایت از واحدهای تولیدی و پیشبرد برنامه های توسعه ای آنها نام برد و گفت: این ابزار با هدف مدیریت نقدینگی کشور و هدایت این مهم به سمت تولید طراحی است و از طریق آن منابع را از سطح جامعه برای پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه حمایت های بانک رفاه کارگران از تولید ملی و اشتغالزایی

توسعه حمایت های بانک رفاه کارگران از تولید ملی و اشتغالزایی