مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 12:502023-10-17سياسي

روسیاهی صهیونیست ها و ریختن آبروی آن ها، وعده الهی است


آیت الله اراکی ریختن آبروی صهیونیست ها و روسیاه شدن آن ها را وعده الهی دانست و تصریح کرد: پیروزی های بزرگ جبهه مقاومت در روزهای اخیر از شواهد تحقق عینی زوال اسراییل غاصب است .

- ایسنا/قم آیت الله اراکی ریختن آبروی صهیونیست ها و روسیاه شدن آن ها را وعده الهی دانست و تصریح کرد: پیروزی های بزرگ جبهه مقاومت در روزهای اخیر از شواهد تحقق عینی زوال اسراییل غاصب است .

آیت الله اراکی شامگاه دوشنبه 24 مهر در یادواره شهدای مظلوم غزه در مدرسه علمیه امام زین العابدین (ع) قم با اشاره به هفت آیه ابتدای سوره مبارکه اسراء بیان کرد: پرودگار متعال در این آیات مبارکه به حادثه عظیم سفر معراجی رسول الله (ص) و حوادث آینده جهان می پردازد.

وی با تصریح بر این که همه حوادث تاریخ نبی اکرم (ص) مربوط به سنت های کلان تاریخ بشر است افزود: یکی از این حوادث، مسئله سفر شبانه رسول الله (ص) است که دارای دو بخش زمینی یعنی از مسجدالحرام به مسجدالاقصی و البته بخش آسمانی یعنی از مسجدالاقصی به آسمان هاست که به این بخش آسمانی در آیات ابتدای سوره مبارکه نجم اشاره شده است.

استاد دروس عالی حوزه های علمیه همچنین اضافه کرد: در این سفر معراجی، عبور از زمان به وقوع پیوست و همه آن چه در آینده و از جمله ظهور امام زمان (عج) اتفاق خواهد افتاد، به رسول اکرم (ص) نشان داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیاهی صهیونیست ها و ریختن آبروی آن ها، وعده الهی است

روسیاهی صهیونیست ها و ریختن آبروی آن ها، وعده الهی است