مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 18:202023-10-14سياسي

110 برنامه شاخص در هفته فرهنگی ری برگزار می شود


فرماندار ویژه شهرستان ری از برگزاری 110 برنامه شاخص توسط دستگاه های اجرایی شهرستان در هفته فرهنگی ری همزمان با بزرگداشت سالروز میلاد حضرت سیدالکریم(ع) از 22 تا 29 مهر ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، آیین افتتاحیه هفته فرهنگی شهرستان ری بعد از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام سیدعلی قاضی عسکر تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، مهدی باب الحوائجی فرماندار ویژه شهرستان ری و سایر مدیران و مسؤولان شهرستان ری در آستان مقدس حضرت سیدالکریم(ع) برگزار شد و مسؤولان با اهدای شاخه گل، به زیارت حرم مطهر حضرت سیدالکریم(ع) مشرف شدند.

روز جمعه 28 مهر ماه(مصادف با چهارم جمادی الثانی) سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) است و به مناسبت بزرگداشت میلاد حضرت سیدالکریم(ع)، از 22 تا 29 مهر ماه هفته فرهنگی شهرستان ری نامگذاری شده است.

  اجرای 12 برنامه فرهنگی گردشگری فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم با اشاره به اهمیت شهرستان ری در تمام برهه ها و به ویژه در زمان انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس اظهار کرد: شهرری توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان قبله تهران معرفی شده لذا باید این شهرستان به عنوان قطب فرهنگی در سطح کشور تبدیل شود که نیاز به حرکت و خرد جمعی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

110 برنامه شاخص در هفته فرهنگی ری برگزار می شود

110 برنامه شاخص در هفته فرهنگی ری برگزار می شود