مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-17اقتصادي

برنامه ساخت مسکن ارزان قیمت برای محرومین


امروز در قالب تفاهم نامه بین سازمان ملی زمین و مسکن و بنیاد مسکن مقرر شد برای 50 هزار واحد محرومین، 50 هزار واحد مسکونی مشارکتی و مسکن روستایی حریم شهرهای کمتر از 100 هزار نفر زمین تامین شود.

- امروز در قالب تفاهم نامه بین سازمان ملی زمین و مسکن و بنیاد مسکن مقرر شد برای 50 هزار واحد محرومین، 50 هزار واحد مسکونی مشارکتی و مسکن روستایی حریم شهرهای کمتر از 100 هزار نفر زمین تامین شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در راستای تامین مسکن اقشار جامعه به ویژه گروهک های کم درآمد فاقد مسکن در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر تفاهمنامه تامین زمین برای 50 هزار واحد مسکونی محرومین، 50 هزار واحد مشارکتی و ساخت مسکن روستایی در حریم شهرهای کمتر از 100 هزار نفر تفاهمنامه ای بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان ملی زمین و مسکن به امضا رسید.

در جریان این نشست غلامرضا صالحی - رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی - گفت: با امضای این تفاهم نامه به ویژه تامین زمین برای 50 هزار واحد مسکن محرومین انشالله بتوانیم در سراسر کشور فعال تر از گذشته در تامین مسکن ارزان قیمت گام برداریم.

وی افزود: بنیاد مسکن واگذاری یک میلیون قطعه زمین را به جامعه هدف طرح نهضت ملی مسکن را دستور کار قرار دارد که 500 هزار قطعه امسال و 500 هزار قطعه دیگر در سال آینده تحویل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ساخت مسکن ارزان قیمت برای محرومین

برنامه ساخت مسکن ارزان قیمت برای محرومین