مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 09:102023-09-30اقتصادي

2 میلیارد و 885 میلیون دلار کالا از گمرکات خوزستان صادر شد


ناظر گمرکات خوزستان از صادرات 2 میلیارد و 885 میلیون دلار کالا از گمرکات استان در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: درآمد گمرکات استان نیز در این بازه زمانی 56 درصد افزایش داشته است.

- ایسنا/خوزستان ناظر گمرکات خوزستان از صادرات 2 میلیارد و 885 میلیون دلار کالا از گمرکات استان در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: درآمد گمرکات استان نیز در این بازه زمانی 56 درصد افزایش داشته است.

بهروز قره بیگی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آمار صادرات از گمرکات خوزستان اظهار کرد: در 6 ماه نخست امسال 2 میلیارد و 885 میلیون دلار کالا از گمرکات استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه این میزان صادرات از نظر وزنی 10 میلیون و 561 هزار تن بوده است، افزود: میزان صادرات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر وزنی 35 درصد افزایش و از لحاظ ارزشی 20 درصد کاهش داشته است.

ناظر گمرکات خوزستان در خصوص عمده محصولات صادراتی از گمرکات استان تصریح کرد: مواد پتروشیمی، محصولات کشاورزی، فولاد، مصالح ساختمانی، وسایل مکانیکی و الکترونیکی، آبزیان پرورشی و مواد غذایی از مهمترین اقلام صادراتی از گمرکات خوزستان هستند.

قره بیگی عنوان کرد: کشورهای امارات متحده عربی، عراق، چین، جنوب شرق آسیا، ترکیه، روسیه، افغانستان و پاکستان مقاصد این اقلام صادراتی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 میلیارد و 885 میلیون دلار کالا از گمرکات خوزستان صادر شد

2 میلیارد و 885 میلیون دلار کالا از گمرکات خوزستان صادر شد