مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-04اقتصادي

11 هزار هکتار مزرعه پرورش میگو در هرمزگان آماده بهره برداری است


مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به اینکه این استان از 50 هزار هکتار اراضی مستعد پرورش میگو با ظرفیت تولید بیش از 14 هزار میلیون قطعه بچه میگو برخوردار است، - ایسنا/هرمزگان مدیرکل شیلات هرمزگان با اشاره به اینکه این استان از 50 هزار هکتار اراضی مستعد پرورش میگو با ظرفیت تولید بیش از 14 هزار میلیون قطعه بچه میگو برخوردار است، گفت: در حال حاضر 11 هزار هکتار از مزارع پرورش میگو آماده بهره برداری است.

مسعود بارانی ظهر امروز (دوازدهم مهرماه) در حاشیه بازدید از مزارع پرورش میگوی شور دوم شهرستان بندرعباس افزود: 15 هزار هکتار مزرعه میگو نیز در هرمزگان در حال احداث است که از این میزان حدود 6 هزار و 500 هکتار آن تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.

وی بیان کرد: پرورش میگو و همچنین برق رسانی به مزارع پرورش میگو جزو طرح های پیشران و تحول آفرین است که طبق دستور استاندار هرمزگان باید در سفر آینده رییس جمهور به این استان بخش قابل توجهی از این طرح ها آماده و مورد بهره برداری قرار گیرد.

مدیرکل شیلات هرمزگان، با اشاره به اینکه هرمزگان ظرفیت بسیار خوبی در زمینه پرورش میگو دارد، اظهار کرد: در مزرعه پرورش میگوی شور دوم بندرعباس 120 استخر پرورش میگو به روش نرسری چند مرحله ای در حال پرورش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 هزار هکتار مزرعه پرورش میگو در هرمزگان آماده بهره برداری است

11 هزار هکتار مزرعه پرورش میگو در هرمزگان آماده بهره برداری است