مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 08:352023-10-01ورزشي

ورزش قهرمانی زمینه ساز امیدآفرینی در جامعه است


ورزش قهرمانی زمینه ساز انگیزش در بین اقشار مختلف جامعه و امیدآفرین بوده و حضور ورزشکاران کشورمان دراین مسابقات مایه مباهات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم در آیین بدرقه ورزشکاران استان به مسابقات پاراآسیایی هانگژو ضمن قدردانی از حضور ورزشکاران، مربیان و سرپرستان پاراآسیایی حاضر در نشست گفت: از همت والای شما برای کمک به شکوفایی ورزش استان و به اهتزاز در آوردن پرچم ایران اسلامی در میادین بین المللی قدردانی می کنم؛ امیدوارم در سایه تلاش های ارزشمند شما نسل های جدیدی از ورزشکاران افتخار آفرین قدم بر عرصه ظهور بگذارند.

استاندار آذربایجان شرقی بر ضرورت حفظ جایگاه ورزش و ورزشکاران در جامعه تاکید کرد و افزود: امروز روز شیرینی برای من است که در خدمت شما عزیزان هستم و امیدوارم سهم تبریز و آذربایجان شرقی از ورزش کشور و مدال های جهانی بیشتر شود.

مقام عالی دولت در آذربایجان شرقی اظهار داشت: باید برای آوردن صنایع استان به میدان ورزش و عمل شرکت های دولتی به مسوولیت های اجتماعی خود تلاش کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی بر لزوم ارتقای ورزش استان تاکید کرد و گفت: یکی از اولویت های ما از ابتدای آغاز به کار دولت، ارتقای وضعیت ورزشی استان است زیرا ورزش عامل تحرک، پویایی، شادابی و توسعه در بعد داخلی و صلح و دوستی ملت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش قهرمانی زمینه ساز امیدآفرینی در جامعه است

ورزش قهرمانی زمینه ساز امیدآفرینی در جامعه است