مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 13:452023-10-17فرهنگي

عزاداری اهالی سینما در سوگ مهرجویی، کمدی ها را تعطیل کرد


با صدور مجوز از سوی سازمان سینمایی اکران برخی فیلم های کمدی از سوی تهیه کنندگانشان و به احترام داریوش مهرجویی تعطیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، قتل داریوش مهرجویی کارگردان بزرگ سینمای ایران شوکی جدی را به بدنه سینما وارد کرد، اهالی هنر هفتم که هنوز در گیر و دار غم آتیلا پسیانی بودند، این بار با خبر درگذشت فجیع داریوش مهرجویی و همسرش روبه رو شدند.

از عزای 3 روزه تا بی توجهی انجمن سینماداران بعد از این خبر ناگوار تعداد زیادی از سینماگران خواستار تعطیلی اکران کمدی ها شدند، در ادامه هم سخنگوی خانه سینما 3 روز عزای عمومی برای سینماگران اعلام کرد که البته این اقدام ظهور بیرونی خاصی نداشت و حتی شاید از مسئولیت ها و توانایی های خانه سینما برای تصمیم گیری خارج بود.

حتی بعد از اعلام خانه سینما انجمن سینماداران برخلاف خانه سینما با انتشار بیانیه ای از فعال بودن همه سینماها و اکران همه آثار روی پرده در روز تشییع زنده یاد داریوش مهرجویی خبر داد که این موضع با انتقاد علاقه مندان سینما مواجه شد.

تهیه کنندگان اعلام سوگواری کردند بعد از این بیانیه صنفی، تهیه کنندگان فیلم های کمدی پرفروش در حال اکران در سینماها با انتشار متن کوتاهی در فضای مجازی از لغو اکران فیلم های خود در روز چهارشنبه خبر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداری اهالی سینما در سوگ مهرجویی، کمدی ها را تعطیل کرد

عزاداری اهالی سینما در سوگ مهرجویی، کمدی ها را تعطیل کرد