مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 11:452023-10-08بين الملل

ادامه واکنش های بین المللی به تحولات سرزمین های اشغالی


در پی تشدید تنش میان نیروهای مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی، کشورهای کوبا، برزیل، ونزوئلا، مکزیک، ایتالیا و چین به صورت جداگانه خواستار توقف این تنش شدند.

- در پی تشدید تنش میان نیروهای مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی، کشورهای کوبا، برزیل، ونزوئلا، مکزیک، ایتالیا و چین به صورت جداگانه خواستار توقف این تنش شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت خارجه کوبا در بیانیه ای خواستار راهکاری فراگیر، عادلانه و همیشگی برای درگیری های میان رژیم صهیونیستی و فلسطین، براساس راهکار تشکیل دو دولتی شد که به مردم فلسطین اجازه استفاده از حق تعیین سرنوشت خود و تشکیل یک کشور مستقل دارای حاکمیت در مرزهای قبل از 1967 به پایتختی قدس شرقی بدهد.

وزارت خارجه کوبا ضمن ابراز نگرانی نسبت به افزایش خشونت میان رژیم صهیونیستی و فلسطین، اعلام کرد، آنچه که در اراضی اشغالی فلسطین رخ داده، نتیجه 75 سال نقض دائمی حقوق مردم فلسطین و سیاست خصمانه و توسعه طلبانه رژیم صهیونیستی است.

وزارت خارجه کوبا اعلام کرد، شورای امنیت وابسته به سازمان ملل باید به تعهدات خود عمل کند و به فرار رژیم اشغالگر از مجازات و همدستی تاریخی آمریکا با آن از طریق مانع تراشی در کار شورای امنیت پایان دهد چرا که این اقدامات باعث از بین رفتن صلح و ایجاد ناامنی و بی ثباتی در خاورمیانه می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه واکنش های بین المللی به تحولات سرزمین های اشغالی

ادامه واکنش های بین المللی به تحولات سرزمین های اشغالی