مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 14:012023-09-25اجتماعي

مشکلات شهرک نیروی انتظامی اردبیل رفع می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، جلال آفاقی صبح امروز در حاشیه بازدید از شهرک ولیعصر نیروی انتظامی، اظهار کرد: با عنایت به گزارشات متعدد مردمی مبنی بر عدم ارائه خدمات حداقلی از ناحیه شهرداری به جهت اختلاف با تعاونی مربوطه در مورد مالکیت قسمت الحاقی این شهرک و پس از برگزاری چندین جلسه تعاملی با حضور شهردار و مدیر عامل تعاونی شهرک ولیعصر در محل دادسرای و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، امروز از محل مورد اختلاف شهرداری و تعاونی شهرک بازدید به عمل آمد.

وی افزود: عدم حل این مشکل بیش از دو دهه سابقه دارد که این فرآیند فرسایشی و عدم حل این مشکل بین شهرداری و تعاونی مسکن شهرک، فقط به ضرر اهالی این محل بوده و باعث شده اهالی شریف این شهرک از حداقل امکانات شهرنشینی که در دور دست ترین روستاهای استان نیز وجود دارد بی بهره باشند.

مدعی العموم عدلیه مرکز استان تصریح کرد: طی این بازدید مقرر شد به قید فوریت صورتجلسه های لازم بین شهرداری و تعاونی دال بر مالکیت قسمت الحاقی به شهرداری و انجام اقدامات لازم از ناحیه شهرداری منعقد و موانع حل قانونی این مشکل ظرف یک هفته آتی کاملا مرتفع شود.

وی گقت: همچنین مقرر شد تا آسفالت قسمت مرکزی شهرک از فردا آغاز و اتوبوس های شهرداری نیز در این مسیر تعریف و به اهالی شریف این شهرک سرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات شهرک نیروی انتظامی اردبیل رفع می شود

مشکلات شهرک نیروی انتظامی اردبیل رفع می شود