مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 17:202023-10-07سياسي

برخورد قاطع با ناامن کنندگان در جامعه/رعایت حقوق شهروندی از ضروریات است


فرمانده انتظامی استان مازندران، رعایت حقوق شهروندی و همراهی مجریان قانون با مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: پلیس با افتخار، لباس خدمت خود را با ادای دین به حق مردم و در راه شهدا خدمت می کند و در سریعترین فرصت با ناامن کنندگان برخورد قاطع می شود.

- ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی استان مازندران، رعایت حقوق شهروندی و همراهی مجریان قانون با مردم را مورد تاکید قرار داد و گفت: پلیس با افتخار، لباس خدمت خود را با ادای دین به حق مردم و در راه شهدا خدمت می کند و در سریعترین فرصت با ناامن کنندگان برخورد قاطع می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی امروز در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در استان مازندران که به مناسبت هفته انتظامی برگزار شد، با اظهار این که بر اساس فرامین ناجا، مهمترین ماموریت های پلیس در مازندران موضوع اشراف اطلاعاتی با همکاری و مشارکت سپاه کربلا در استان است، ادامه داد: این ماموریت با رویکرد پیشگیرانه و خنثی کردن تهدیدات احتمال است.

وی کاهش سرقت را به عنوان دغدغه جدی مردم مازندران از دیگر ماموریت پلیس در استان عنوان کرد و گفت: برخورد جدی با سارقان و مالخرها در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قاطع با ناامن کنندگان در جامعه/رعایت حقوق شهروندی از ضروریات است

برخورد قاطع با ناامن کنندگان در جامعه/رعایت حقوق شهروندی از ضروریات است