مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 09:252023-10-08بين الملل

لغو ده ها پرواز به مقصد تل آویو درپی عملیات «طوفان الاقصی»


منابع رسانه ای از لغو ده ها پرواز شرکت های هواپیمایی مختلف به مقصد تل آویو درپی عملیات مقاومت فلسطین علیه صهیونیست ها خبر دادند.

- لغو ده ها پرواز به مقصد تل آویو درپی عملیات طوفان الاقصی منابع رسانه ای از لغو ده ها پرواز شرکت های هواپیمایی مختلف به مقصد تل آویو درپی عملیات مقاومت فلسطین علیه صهیونیست ها خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خطوط هوایی کشورهای مختلف درپی عملیات نظامی طوفان الاقصی ، ده ها پرواز به تل آویو را لغو کردند.

خبرگزاری فرانسه در این باره گزارش داد که از جمله این شرکت هایی که پروازهای خود را به فرودگاه بن گوریون در تل آویو متوقف کردند، شرکت های لوفت هانزا آلمان، امارات، رایان ایر، اژه ایرلاینز، شرکت های آمریکایی و حتی ایرفرانس هستند.

طبق این گزارش، پروازهای تجاری در فرودگاه بن گوریون و فرودگاه رامون در نزدیک ایلات در جنوب سرزمین های اشغالی متوقف نشده اند.

شرکت هواپیمایی غول پیکر اروپایی لوفت هانزا در آلمان پس از حمله نظامی غافلگیر کننده جنبش مقاومت اسلامی حماس به سرزمین های اشغالی از کاهش تعداد پروازهای خود به فلسطین اشغالی خبر داد.

سخنگوی لوفت هانزا در این باره گفت: با توجه به وضعیت امنیتی فعلی در تل آویو، این گروه آلمانی تنها یک پرواز به فرانکفورت را حفظ خواهد کرد و همه پروازهای دیگر لوفت هانزا به و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو ده ها پرواز به مقصد تل آویو درپی عملیات «طوفان الاقصی»

لغو ده ها پرواز به مقصد تل آویو درپی عملیات «طوفان الاقصی»