مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 09:202023-10-02اقتصادي

بانوی بلوچ کارآفرین 200 بانوی سراوانی را وارد بازار کار کرده است


بانوی کارآفرین بلوچ با فعالیت در حوزه صنایع دستی به ویژه سوزن دوزی، علاوه بر درآمد مناسب برای خود، 200 بانوی سراوانی را وارد بازار کار کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، فرحناز سالاری، بانوی کارآفرین بلوچ اهل سراوان است که کارش را از نقطه صفر شروع کرد، اما امروز علاوه بر درآمد مناسب، هر ماه به اشتغال ده ها بانوی دیگر نیز کمک می کند.

 وی که در رشته مدیریت تحصیل کرده و اکنون مدیر آکادمی زیبایی و گالری انواع لباس های فاخر بلوچی است، بیان کرد: وقتی تصمیم به راه اندازی این کسب وکار گرفتم، از نظر مالی در وضعیت خوبی نبودم، اما سعی کردم با فراگیری مهارت لازم و مشاوره گرفتن از افراد باتجربه، راه را برای خودم هموارتر کنم.

 سالاری افزود: آموزش های این حرفه را در آموزشگاه های فنی در حوزه زیبایی و همچنین دوخت انواع لباس سنتی فراگرفتم و سپس با راهنمایی دوستان، به کمیته امداد شهرستان سراوان مراجعه کردم تا بتوانم با کمک تسهیلاتی که ارائه می شود، کسب و کارم را شروع کنم.

 بانوی کارآفرین بلوچ با اشاره به این که چهار سال پیش جهت دریافت وام اقدام کرده بود، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) امروزه کمک بسیاری به اشتغال افراد می کند و علاوه بر پرداخت تسهیلات، مشاوران خوبی نیز دارد که افراد می توانند از تجارب آنان بهره بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی بلوچ کارآفرین 200 بانوی سراوانی را وارد بازار کار کرده است

بانوی بلوچ کارآفرین 200 بانوی سراوانی را وارد بازار کار کرده است