مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 15:202023-09-23سياسي

خزاعی: امروز بیش از همیشه به بازخوانی تصویر حقیقی قهرمانان دفاع مقدس نیاز داریم


امروز، بیش از همیشه به بازروایی، بازخوانی و تعمق در تصویر حقیقی قهرمانان تاریخ ساز دفاع مقدس نیاز داریم؛ به پیام شهیدان که مشعل های انسانیت، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی در یادداشتی به مناسبت هفته دفاع مقدس نوشت:  بار دیگر هفته دفاع مقدس فرا رسید و یادمان آورد که همه ما در هر مقام و رتبه ای چه رسالت و مسئولیت سنگینی در قبال گنجینه هشت سال مجاهدت، ایثار و شهادت بر دوش داریم.

  امروز، بیش از همیشه به بازروایی، بازخوانی و تعمق در تصویر حقیقی قهرمانان تاریخ ساز دفاع مقدس نیاز داریم؛ به پیام شهیدان که مشعل های انسانیت، غیرت و معرفت اند، برای خودآگاهی، صیانت و مرزبانی از حریم اخلاق و هویت، برای حراست از کرامت و عزت یک ملت.

تاریخ دفاع مقدس با رنگ و بوی مکتب عاشورا افق های جدیدی را جلوی دیدگان ما قرار داده است.

درک این همه خلوص و بزرگی، امروز، در میان قیل و قال های بی شمار زندگی روزمره، غبار گرفته، گم شده است؛ شناخت و درک قهرمانانی که برای بقای این سرزمین، برای حفظ دین، خانواده و آزادی، از جان شیرین گذشتند، اوج گرفتند و تا ملکوت آسمان پر کشیدند، ساده نیست.

  گاه، در میان غبارها، در حباب روزمرگی ها و هیاهوها فراموش می کنیم که شهیدان برای ما، برای حیات و غرور ملی و دینی ما و برای این مرز و بوم چه کرده اند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خزاعی: امروز بیش از همیشه به بازخوانی تصویر حقیقی قهرمانان دفاع مقدس نیاز داریم

خزاعی: امروز بیش از همیشه به بازخوانی تصویر حقیقی قهرمانان دفاع مقدس نیاز داریم