مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 11:152023-10-05اقتصادي

با سرمایه گذاری در سواحل مکُران تمام سیستان و بلوچستان از آن بهره مند خواهند شد


وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه عزم دولت سیزدهم برای توسعه سیستان و بلوچستان با همراهی مردم جزم شده است، گفت: در این سفر سایر ظرفیت های معدنی منطقه جانجا و زیرساخت ها آن را برای تشکیل صنایع پایین دست معدن بررسی و احصا خواهد شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه عزم دولت سیزدهم برای توسعه سیستان و بلوچستان با همراهی مردم جزم شده است، گفت: در این سفر سایر ظرفیت های معدنی منطقه جانجا و زیرساخت ها آن را برای تشکیل صنایع پایین دست معدن بررسی و احصا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس علی آبادی امروز پنجشنبه 13 مهر در جمع مدیران و فعالان اقتصادی منطقه سیستان در محل فرمانداری زابل، بیان کرد: چهره شهر و تحولات در این منطقه به قدری زیاد بوده که علیرغم اینکه در گذشته سال های زیادی را در سیستان و بلوچستان مشغول به فعالیت بودم اما نشناختم و این نشان از ارائه خدمات ارزنده نظام و دولت به این خطه دارد.

وی با بیان اینکه بزرگترین ظرفیت سیستان و بلوچستان مردم هستند، تأکید کرد: اولین سرمایه منطقه مردم خونگرم، قدردان، خوب، صبور، کم توقع و قانع آن هستند که امید به کارکردن را به وجود می آورند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: وجود مرز آبی و خاکی گسترده با همسایگان دیگر ظرفیتی است که فرصت های مهمی را فراهم می کند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با سرمایه گذاری در سواحل مکُران تمام سیستان و بلوچستان از آن بهره مند خواهند شد

با سرمایه گذاری در سواحل مکُران تمام سیستان و بلوچستان از آن بهره مند خواهند شد