مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 17:252023-10-07سياسي

انتشار 270 عنوان کتاب دفاع مقدس در همدان


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان از انتشار 270 عنوان کتاب دفاع مقدس در فاصله برگزاری کنگره اول و دوم شهدا در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سردار مظاهر مجیدی عصر امروز در آیین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در استان اظهار کرد: در راستای برگزاری برنامه های کنگره ملی شهدا برنامه فاخر فصل شیدایی در محل نمایشگاه های بین المللی برگزار شد و پیکر پاک یک شهید گمنام نیز در این محل به خاک سپرده شد که معتقدیم هر اتفاق مبارکی که رخ داده به برکت این شهید والامقام است.

وی با بیان اینکه شهید حاج حسین همدانی در برگزاری کنگره اول شهدا سهم بسزایی داشتند افزود: زمانی که برای کنگره دوم برنامه ریزی شد شورای سیاستگذاری کنگره به ریاست نماینده ولی فقیه در استان ایجاد و ستاد اجرایی کنگره به ریاست استاندار تشکیل شد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه 23 کمیته برای کنگره برنامه ریزی شد تصریح کرد: 200 برنامه در سطح استان اجرایی شد که یکی از برنامه های مهم برگزاری 4 هزار و 500  یادواره شهدا بود که  2 هزار یادواره مدرسه محور برگزار شد.

وی با بیان اینکه 15 شب با حضور 150 هزار نفر از مردم برنامه فصل شیدایی برگزار شد تاکید کرد: 3 هزار و 538 جهیزیه نیز به نیابت از شهدا توزیع شده که 800 مورد آن امر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 270 عنوان کتاب دفاع مقدس در همدان

انتشار 270 عنوان کتاب دفاع مقدس در همدان