مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 09:152023-10-10اقتصادي

دستگیری 549 متهم قاچاق کالا و ارز در غرب استان تهران


فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: امسال در رابطه با کشف کالای قاچاق و ارز، 4 هزار و 346 میلیارد ریال کشفیات را به ثبت رسانده ایم که در این رابطه 549 قاچاقچی کالا و ارز دستگیر شدند.

- سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی غرب استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران پیرو اقدامات فرماندهی انتظامی غرب استان تهران در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: امسال در رابطه با کشف کالای قاچاق و ارز، 4 هزار و 346 میلیارد ریال کشفیات را به ثبت رسانده ایم که در این رابطه نسبت به سال گذشته 65 درصد افزایش کشف انجام شده است.

وی گفت: تعداد پرونده هایی که پیرو این نظارت ها کشف شده نیز 453 مورد است و تعداد متهمین دستگیرشده در این خصوص 549 نفر می باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سردار عزیزی طی بازدید از خبرگزاری فارس در هفته نیروی انتظامی، منطقه غرب استان تهران را چهارمین کانون جرم خیز کشور بعد از تهران بزرگ، استان خراسان رضوی و اصفهان دانسته و گفته بود: با تلاش های انجام شده از ابتدای امسال، به ویژه در چهار ماه اخیر توانسته ایم جرائم و تخلفات حوزه غرب تهران را مهار کنیم و شاهد کاهش 2 درصدی نرخ رشد جرائم نسبت به سال گذشته باشیم.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرده بود: پلیس نسبت به سال گذشته حدود 50 درصد افزایش کشفیات در حوزه های مختلف را به ث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 549 متهم قاچاق کالا و ارز در غرب استان تهران

دستگیری 549 متهم قاچاق کالا و ارز در غرب استان تهران