مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 10:252023-10-15سياسي

جهاد تبیین زمانی محقق می شود که حق کاملا شناخته شود


رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه تبلیغ و جهاد تبیین دو امر متناسب و در کنار یکدیگر هستند، گفت: در این عرصه باید شاهد تحولی باشیم و نقطه پرگار این تحول باید محتوا باشد.

- رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه تبلیغ و جهاد تبیین دو امر متناسب و در کنار یکدیگر هستند، گفت: در این عرصه باید شاهد تحولی باشیم و نقطه پرگار این تحول باید محتوا باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی -رییس سازمان تبلیغات اسلامی- صبح امروز یک شنبه (23 مهرماه) در دوازدهمین نشست مجمع عمومی تولید کنندگان محتوای تبلیغی که در محل این سازمان برگزار شد با اشاره به اینکه چنین اجتماعات مومنانه ای از سازمان تبلیغات اثرگذارتر است، اظهار کرد: این اجتماعات مومنانه باید به منظور برداشتن تکلیف باشد؛ رهبر معظم انقلاب طی دو سال گذشته حدود 200 مرتبه از کلمه جهاد تبیین استفاده کرده اند که ضروری است هرچه سریع تر این بار نیز از روی زمین برداشته شود.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی با بیان اینکه تبلیغ و جهاد تبیین دو امر متناسب و در کنار یکدیگر هستند، ابراز کرد: در این عرصه باید شاهد تحولی باشیم و نقطه پرگار این تحول باید محتوا باشد.

قمی با اشاره به اینکه مهم ترین مسئله پیام است، خاطرنشان کرد: تغییر مخاطب بسیار مهم است، ولی مهم ترین موضوع نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین زمانی محقق می شود که حق کاملا شناخته شود

جهاد تبیین زمانی محقق می شود که حق کاملا شناخته شود