مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 22:052023-10-06سياسي

ولایتی: آمریکا و صهیونیست ها محرک و طراح حمله تروریستی در سوریه هستند


دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی حمله تروریستی به مراسم فارغ التحصیلی افسران ارتش سوریه در استان حمص که منجر به شهادت ده ها تن از افراد نظامی و غیرنظامی شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، علی اکبر ولایتی دبیر کل مجمع جهانی بیداری اسلامی در پیامی حمله تروریستی به مراسم فارغ التحصیلی افسران ارتش سوریه در استان حمص که منجر به شهادت ده ها تن از افراد نظامی و غیرنظامی  شده، را محکوم کرد.

روز پنجشنبه بود که خبرگزاری دولتی سوریه به نقل از ستاد مرکزی ارتش آن کشور گزارش کردند که چندین پهپاد که حامل موادمنفجره بود به دانشکده افسری شهر حمص و هنگامی که مراسم فارغ التحصیلی رو به اتمام بوده حمله کرده اند.

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی در بخشی از پیامش تاکید کرده که این حمله تروریستی اقدام  جنایتکارانه ای است که یک بار دیگر چهره کریه و خشن تروریسم را به نمایش گذاشت.

ولایتی همچنین تاکید کرده که مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن محکومیت این عملیات تروریستی، دولت آمریکا و رژیم تبهکار صهیونیستی را جزو عوامل محرک، طراح و بنیادین این اقدام وحشیانه می داند که با ابزار تروریسم تکفیری در صدد پیشبرد و تأمین منافع خود هستند.

جمهوری اسلامی ایران و بسیاری از مقامات و چهره های سیاسی کشورمان این حمله تروریستی را محکوم کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ولایتی: آمریکا و صهیونیست ها محرک و طراح حمله تروریستی در سوریه هستند

ولایتی: آمریکا و صهیونیست ها محرک و طراح حمله تروریستی در سوریه هستند