مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 20:552023-09-26سياسي

نقش موثر کارگران در بی اثر کردن تحریم ها


معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه دولت با تمام توان در پی کاهش تورم و رونق تولید است، گفت: نقش کارگران در بی اثر کردن تحریم ها بی نظیر بوده و تلاش ما ایجاد امنیت شغلی و ارتقاء معیشت کارگران است.

- ایسنا/مازندران معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه دولت با تمام توان در پی کاهش تورم و رونق تولید است، گفت: نقش کارگران در بی اثر کردن تحریم ها بی نظیر بوده و تلاش ما ایجاد امنیت شغلی و ارتقاء معیشت کارگران است.

علی حسین رعیتی فر سه شنبه، 4مهر ماه در همایش کارگران طلایه داران دفاع مقدس که در سالن اجتماعات مخابرات مازندران در شهر بابل برگزار شد، اظهار کرد: دشمن تلاش می کند تا سنگر اقتصادی کشور را از دست ملت ایران خارج کند، اما با اقدامات دولت و تلاش بی نظیر کارگران سنگر اقتصاد کشور از سوی دشمن فتح نخواهد شد.

وی با بیان اینکه نقش کارگران در بی اثر کردن تحریم ها بی نظیر بوده است، افزود: این قشر زحمتکش جامعه نقش ممتازی در توسعه و پیشرفت کشور دارند.

معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه دولت با تمام توان در پی کاهش تورم و رونق تولید است، گفت: دغدغه جدی آن است که در حوزه امنیت شغلی و ارتقاء معیشت کارگران تلاشی مضاعف انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش موثر کارگران در بی اثر کردن تحریم ها

نقش موثر کارگران در بی اثر کردن تحریم ها