مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 10:552023-09-27فرهنگي

2 جایزه به گلدن گلوب اضافه شد


جوایز گلدن گلوب از دوره آتی خود دو جایزه موفقیت در گیشه یا نمایش آنلاین در سطح جهانی و همچنین بهترین کمدی استندآپ را اعطا خواهد کرد.

- جوایز گلدن گلوب از دوره آتی خود دو جایزه موفقیت در گیشه یا نمایش آنلاین در سطح جهانی و همچنین بهترین کمدی استندآپ را اعطا خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از ورایتی، جوایز گلدن گلوب دو شاخه جدید را برای دوره آتی خود در ژانویه 2024 معرفی کرده که یکی از این جوایز برای تمجید از فیلم های موفق در سطح جهانی گیشه یا نمایش های آنلاین و دیگری برای تجلیل از بهترین عملکرد در یک استندآپ کمدی در نظر گرفته شده است.

نخستین جایزه جدید گلدن گلوب برای دستاوردهای سینمایی و گیشه است.

نامزدهای واجد شرایط جزو پردرآمدترین یا پربازدیدترین فیلم های بلند سال خواهند بود که شایستگی خلاقانه را نیز ارائه می کنند.

این فیلم ها باید در طول اکران حداقل 150 میلیون دلار فروش داشته باشند که 100 میلیون دلار آن باید از محل گیشه داخلی کسب شده باشد.

همچنین فیلم های عرضه شده در سامانه های نمایش آنلاین نیز بر اساس داده های منابع سینمایی مورد تایید واجد دریافت این جایزه می شوند.

هشت فیلم واجد شرایط دریافت این جایزه خواهند بود و همچنین می توانند برای دسته هایی مانند بهترین فیلم درام یا کمدی رقابت کنند به شرط آن که معیارهای رقابت در این ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 جایزه به گلدن گلوب اضافه شد

2 جایزه به گلدن گلوب اضافه شد