مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 03:352023-09-24سياسي

وزیر خارجه اردن: خواستار گشایش صفحه جدیدی در روابط با ایران هستیم


وزیر خارجه اردن در دیدار با امیرعبداللهیان در نیویورک گفت: ما خواستار روابط خوب و برادرانه بین 2 کشور و گشایش صفحه جدیدی در روابط با ایران هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان  وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه هفتاد و هشتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک، با ایمن الصفدی وزیر امور خارجه اردن دیدار و گفت وگو کرد.

امیرعبداللهیان در دیدار با همتای اردنی در نیویورک با اشاره به دیدار خوب قبلی انجام شده در اردن با پادشاه این کشور با حضور الصفدی و نیز همکاری های خوب دو کشور در زمینه های مختلف، آمادگی جمهوری اسلامی ایران را برای ارتقای روابط و افزایش همکاری ها بین دو کشور اعلام کرد و افزود: با توجه به امکانات و ظرفیت های موجود، فرصتهای زیادی برای همکاری دوجانبه و منطقه ای داریم.

وی ابراز امیدواری کرد که با توجه به فضای مثبت منطقه ای و روند روابط ایران و کشورهای عربی و اسلامی منطقه، روابط ایران و اردن نیز همسو با این روند و در راستای منافع دو ملت ارتقاء یابد.

 امیرعبداللهیان از تلاش های خوب اردن در موضوع تولیت اماکن مقدسه اسلامی و مسیحی در فلسطین حمایت و از مواضع حمایتی اردن در حمایت از ملت فلسطین و قدس شریف تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه اردن: خواستار گشایش صفحه جدیدی در روابط با ایران هستیم

وزیر خارجه اردن: خواستار گشایش صفحه جدیدی در روابط با ایران هستیم