مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-17ورزشي

اعطای قاب اختصاصی مسابقات پاراآسیایی به پلتفرم ها


ساترا هم زمان با آغاز مسابقات پاراآسیایی 2022 هانگژو نسبت به اعطای قاب اختصاصی (iframe) پخش زنده شبکه های ورزش و 3 سیما برای سکوهای دارای مجوز از این سازمان اقدام می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، با توجه به خریداری حق پخش مسابقات آسیایی و پاراآسیایی 2022 هانگژو توسط سازمان صدا و سیما و موافقت رییس رسانه ملی برای برخوداری سکوهای دارای مجوز از ساترا برای استفاده از قاب اختصاصی شبکه های تلویزیونی، رسانه های دارای مجوز 25 مهرماه از ساترا از امروز می توانند برای دریافت قاب اختصاصی پخش زنده مسابقات از شبکه های 3 و ورزش سیما درخواست خود را ثبت کنند و ظرف کمتر از 24 ساعت از این امکان بهره مند شوند.

با توجه به تأکید قانون اساسی و ماده واحده تعیین الزامات ساماندهی حوزه صوت و تصویر فراگیر مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی، پخش زنده در انحصار سازمان صدا و سیماست.

بر همین اساس ساترا با هدف حمایت از سکوهای دارای مجوز از ساترا و فراهم کردن امکان پیگیری مسابقات پاراآسیایی 2022 هانگژو توسط کاربران سکوهای صوت و تصویر فراگیر، بر اساس نظام رتبه بندی این سازمان نسبت به اعطای قاب اختصاصی پخش زنده به سکوهای متقاضی اقدام خواهد کرد.

سکوهای صوت و تصویر فراگیر دارای مجوز از ساترا می توانند برای بهره مندی از قاب اختصاصی (iframe) پخش زنده شبکه های سه و ورزش درخواس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای قاب اختصاصی مسابقات پاراآسیایی به پلتفرم ها

اعطای قاب اختصاصی مسابقات پاراآسیایی به پلتفرم ها