مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:552023-09-30دانش

حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از 80 پایان نامه تحصیلات تکمیلی


معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از حمایت این پارک دانشگاهی از بیش از 80 پایان نامه تحصیلات تکمیلی این دانشگاه با ماهیت فناوری خبر داد.

- ایسنا/سمنان معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از حمایت این پارک دانشگاهی از بیش از 80 پایان نامه تحصیلات تکمیلی این دانشگاه با ماهیت فناوری خبر داد.

دکتر حمیدرضا محمدیان سمنانی 8 مهرماه با اعلام این خبر اظهار کرد: بیش از 10سال است که پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان موضوع حمایت از رساله های دکترا را تحت عنوان هسته های تحقیقاتی دانشگاهی در دستور کار خود دارد و با بودجه محدود خود، توانسته است بیش از هشتاد رساله کاربردی دارای ماهیت فناوری را مورد حمایت قرار دهد.

وی هدف از اجرای این طرح حمایتی را، فراهم ساختن شرایط بهره گیری از توان بالقوه دانشجویان تحصیلات تکمیلی در راستای توسعه علمی فناوری کشور و ایجاد زمینه کارآفرینی و اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی عنوان کرد و گفت: اتا پیش از این از 71 رساله حمایت شده و در حال حاضر نیز 11 رساله جدید دکترا نیز مورد حمایت قرار گرفتند.

معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به نتایج حمایت های انجام شده اشاره و تصریح کرد: ثبت 18 مورد ثبت اختراع و تأییدیه علمی اختراع، 26 مورد ساخت دستگاه آزمایشگاهی، چهار مورد پیاده سازی نتیجه ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از 80 پایان نامه تحصیلات تکمیلی

حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از 80 پایان نامه تحصیلات تکمیلی