مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 07:302023-10-01اجتماعي

تخصیص ردیف های استخدامی آموزش و پرورش در سیستان و بلوچستان تناسبی با نیاز ندارد


مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز استان ضمن قدردانی از مشایعت و مشارکت مجموعه های خیریه و خیرین نیک اندیش در حوزه ساخت و ساز فضاهای آموزشی، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز استان ضمن قدردانی از مشایعت و مشارکت مجموعه های خیریه و خیرین نیک اندیش در حوزه ساخت و ساز فضاهای آموزشی، گفت: در کنار مدرسه سازی مقوله مدرسه یاری، نگهداشت فضاها و توسعه جذب نیروی انسانی بسیار مهم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن بروشکی، شامگاه شنبه 8 مهر در جلسه مجمع خیرین مدرسه ساز استان از جمله برنامه های پیش روی دستگاه تعلیم و تربیت در سیستان و بلوچستان، توانمند سازی نیروی انسانی و نگهداشت معلمان بویژه در مناطق مرزی، دورافتاده و کمتر توسعه یافته است.

وی افزود: در این مسیر ساخت فضاهایی برای استقرار فرهنگیان غیربومی و معلم سراها ضرورت دارد تا همکاران ساعی با اطمینان خاطر و بدور از دغدغه و نگرانی، فرآیند تعلیم و تربیت دانش آموزان را پیگیری و با آرامش دنبال نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: یکی از چالش های مهم در این استان تامین نیروی انسانی مورد نیاز است که با توجه به رشد فزاینده جمعیت دانش آموزی، متاسفانه تخصیص ردیف های استخدامی تناسبی با نیاز ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص ردیف های استخدامی آموزش و پرورش در سیستان و بلوچستان تناسبی با نیاز ندارد

تخصیص ردیف های استخدامی آموزش و پرورش در سیستان و بلوچستان تناسبی با نیاز ندارد