مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 16:552023-10-18سياسي

خون های به ناحق ریخته شده در فلسطین به روند اضمحلال رژیم صهیونیستی سرعت می دهد


رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در پیامی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و تاکید کرد که «بی تردید خون به ناحق ریخته شده مردم به ویژه کودکان و بیماران مظلوم و بی پناه غزه به روند اضمحلال اسراییل غاصب سرعت بیشتری می دهد.

- رییس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در پیامی جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم و تاکید کرد که بی تردید خون به ناحق ریخته شده مردم به ویژه کودکان و بیماران مظلوم و بی پناه غزه به روند اضمحلال اسراییل غاصب سرعت بیشتری می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی در پیامی به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه واکنش نشان داد و نوشت: بار دیگر رژیم جنایتکار، غاصب و کودک کش صهیونیستی در نهایت وحشیگری به بیمارستان المعمدانی غزه، حمله کرد و صدها زن و مرد و کودک بی دفاع را در بدترین وضعیت ممکن به شهادت رساند.

رژیم سفاک و اشغالگر صهیونیستی در مقابل چشمان بهت زده دنیا، فجیع ترین جنایات جنگی را در غزه انجام داده و دست به قتل عام و نسل کشی زده است.

این جنایت که نشانه درنده خویی و استیصال این رژیم کودک کش و بیمارکش است در حالی رخ داده است که مجامع بین المللی نظاره گر آن بودند و به خاطر حمایت های مستکبرین عالم، به ویژه آمریکای جنایتکار حتی حاضر به محکوم کردن جنایات جنگی رژیم منحوس صهیونیستی نشدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خون های به ناحق ریخته شده در فلسطین به روند اضمحلال رژیم صهیونیستی سرعت می دهد

خون های به ناحق ریخته شده در فلسطین به روند اضمحلال رژیم صهیونیستی سرعت می دهد