مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 19:002023-10-03دانش

شگفتی سازی دانشگاه هرمزگان در رتبه بندی جهانی تایمز 2024


رتبه 36 دانشگاه هرمزگان در میان دانشگاه های ایرانی ارزیابی شده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در رتبه بندی جهانی تایمز 2024 درخشش ویژه ای برای این استان جنوبی کشورمان بشمار می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر علیرضا نفرزادگان، رییس اداره همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه هرمزگان امروز اظهار کرد: در آخرین گزارش رتبه بندی جهانی تایمز که اخیرا منتشر شد، رتبه دانشگاه هرمزگان  به 1201 تا 1500 جهانی رسید.

  به گفته وی، بر اساس این گزارش، رتبه بندی دانشگاه هرمزگان در میان 1900 دانشگاه و موسسه آموزش عالی و پژوهشی جهان برای نخستین بار در سال 2024  در دوران فعالیت 30 ساله دانشگاه هرمزگان صورت پذیرفته است.

      رییس اداره همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه هرمزگان در ادامه با تاکید بر اینکه بر مبنای این گزارش، دانشگاه هرمزگان در میان دانشگاه های ایرانی ارزیابی شده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این رتبه بندی جهانی، در مجموع، رتبه 36 دانشگاه های جامع کشور را کسب کرده است.

   دانشگاه هرمزگان در حال حاضر با داشتن  7 دانشکده، چندین پژوهشکده و گروه پژوهشی، قطب علمی اقتصاد دریا پایه ، 229 نفر عضو هیات علمی، بیش از 6 هزار  نفر دانشجو و نیز به جهت همجواری با صنایع بزرگ کشور، به عنوان بزرگترین مرکز علمی جنوب کشور، عهده دار بخش بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شگفتی سازی دانشگاه هرمزگان در رتبه بندی جهانی تایمز 2024

شگفتی سازی دانشگاه هرمزگان در رتبه بندی جهانی تایمز 2024