مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-09سياسي

تغییر در بندهای واردات خودروهای کارکرده؛ افراد باید کارت بازرگانی فعال داشته باشند


به گفته یکی از نمایندگان مجلس پس از تصویب آیین نامه واردات خودروهای کارکرده در مجلس، 4 بند آن از سوی دولت تغییر یافت.

- تغییر در بندهای واردات خودروهای کارکرده؛ افراد باید کارت بازرگانی فعال داشته باشند به گفته یکی از نمایندگان مجلس پس از تصویب آیین نامه واردات خودروهای کارکرده در مجلس، 4 بند آن از سوی دولت تغییر یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اظهارات اخیر یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، پس از آنکه آیین نامه واردات خودروهای کارکرده در مجلس به تصویب رسید و برای اجرا به دولت فرستاده شد، حال مجدد دولت چهار تغییر مهم در این آیین نامه ایجاد کرده است.

پنجم مهر ماه، معاون صنایع حمل ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت در نامه ای به دبیر کمیسیون زیربنایی، صنعت و محیط زیست دفتر حیات دولت، پیش نویس اصلاحیه آیین نامه اجرایی واردات خودروهای کارکرده را ارسال کرد؛ این آیین نامه پس از بررسی در کمیسیون زیربنایی به تصویب مجلس رسید و برای اجرا به دولت ارسال شد.

تغییرات جدید آیین نامه واردات خودروهای کارکرده چیست؟ در وهله اول قرار بود واردات خودروهای کارکرده توسط اشخاص حقیقی با کارت ملی ممکن باشد و هر فرد با کارت ملی خود مجاز به واردات خودرو به کشور باشد؛ این بند توسط دولت تغییر کرده و شرط واردات خودرو داشتن کارت بازرگانی عنوان شده است؛ بر اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر در بندهای واردات خودروهای کارکرده؛ افراد باید کارت بازرگانی فعال داشته باشند

تغییر در بندهای واردات خودروهای کارکرده؛ افراد باید کارت بازرگانی فعال داشته باشند