مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 21:252023-10-21ورزشي

مربی مس رفسنجان: استثنایی فوتبال بازی کردیم


ما 30 منتظر محمد در تیم داریم، بازیکنان خوبی داریم که به صلاح دید کادرفنی از آن ها بیشتر استفاده خواهد شد، باید شرایطی باشد که بازدهی خوبی وجود داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، مجتبی سرآسیایی مربی تیم فوتبال مس رفسنجان در نشست خبری پس از دیدار با ذوب آهن اظهار داشت: به تیم ذوب آهن خداقوت می گویم، شاهد یک بازی درگیرانه بودیم، بازیکنان ما بیش از توان خود انرژی گذاشتند و بخشی از بازی نیز به شطرنج مربیان مربوط بود.

وی افزود: تعویض های 2 تیم کاملا تاکتیکی بود، ما استثنایی بازی کردیم، یک برد و 3 امتیاز شیرین را به دست آوردیم که به هواداران خود تقدیم می کنیم، از هواداران خود که به ورزشگاه آمدند تشکر می کنیم و تشویق های آن ها به ما انرژی داد.

سرآسیایی تصریح کرد: نیمه اول باب میل ما بود، تیم ما یک سیر تکاملی را دنبال می کنیم اما هنوز به تکامل کامل نرسیدیم، با تمرینات خوبی که داشتیم یک برد شیرین را کسب کردیم، عیار تیم ما این نیست و باید بهتر از این هم بازی کنیم، قطعا رو به جلوتر خواهیم رفت و سیر تکاملی ما کامل خواهد شد.

مربی تیم مس در مورد روند سینونسی این تیم خاطرنشان کرد: این تیم در ابتدای فصل بازسازی شد و سیستم جدی برای آن در نظر گرفته شده است، ممکن است در این مسیر امتیازاتی را از دست دادیم که از نظر فوتبالی باید آن ها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی مس رفسنجان: استثنایی فوتبال بازی کردیم

مربی مس رفسنجان: استثنایی فوتبال بازی کردیم