مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 13:122023-10-05اقتصادي

خیران و صنایع به بازسازی آمبولانس های فرسوده ورود کنند


رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان گفت: امید است با افزایش حمایت های خیران و صنایع بزرگ استان به زودی شاهد بازسازی 85 دستگاه آمبولانس نیازمند بازسازی و بازگشت آنها به چرخه عملیات امدادرسانی اورژانس باشیم.

- فرهاد حیدری رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با قدردانی از کمک های مالی خیران حوزه سلامت اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون، 9 دستگاه آمبولانس بازسازی شده به پایگاه های اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان تحویل داده شده است.

  وی افزود: از این تعداد 3 دستگاه آمبولانس با منابع مالی دولتی و 6 دستگاه با حمایت خیران نیک اندیش و مجتمع فولادمبارکه اصفهان بازسازی شده است و به چرخه عملیات امدادرسانی به بیماران و مصدومان بازگشته است.

   حیدری با اشاره به آمبولانس های در دست بازسازی افزود: هم اکنون 7 دستگاه آمبولانس فرسوده در مرکز بازسازی آمبولانس ها در حال بازسازی است.

   رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان با اشاره به غیرفعال شدن برخی از پایگاه های اورژانس به دلیل مشکلات ناوگان آمبولانس، خاطرنشان کرد: هر آمبولانس، ماهیانه به بیش از 300 ماموریت امدادرسانی اعزام می شود و بازسازی و بازگشت به چرخه امدادرسانی هر یک آمبولانس، ضمن فعال سازی پایگاه های امدادی غیرفعال، تاثیر به سزای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خیران و صنایع به بازسازی آمبولانس های فرسوده ورود کنند

خیران و صنایع به بازسازی آمبولانس های فرسوده ورود کنند