مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 مهر 1402 ساعت 14:002023-09-24سياسي

برگزاری رزمایش فرهنگی رهروان شهدا


معاون نیروی انسانی سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام از برگزاری رزمایش فرهنگی رهروان شهدا در ایلام همزمان با سراسر کشور خبر داد.

- سرهنگ پاسدار سلیمان ساده میری معاون نیروی انسانی سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) استان ایلام در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام ضمن تبریک فرا رسیدن هفته مقدس در سخنانی دفاع مقدس را گنجینه عظیمی برشمرد و گفت: هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک برههی زمانی نیست؛ گنجینه ای عظیم است که تا مدتهای طولانی ملت ما میتواند از آن استفاده کند.

وی افزود: یکی از مهم ترین اهمیت های دفاع مقدس برای مردم ایران رسیدن ملت ایران به سکوی پیشرفت و ایستادن بر آن با قدرت، سربلندی و صلابت است.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی افزون بر حفظ دین و احیای ارزش­های اسلامی، موجب تزکیه نفس در جهت رسیدن به تقرب الهی است گفت: فرهنگ شهادت نقش اساسی در شکل­ گیری انقلاب اسلامی داشته و دارد، که به تبع آن، سعادت و پیشرفت جامعه اسلامی را تضمین خواهد کرد.

 ساده میری با اشاره به برگزاری رزمایش فرهنگی رهروان شهدا، خاطرنشان کرد: همزمان با سراسر کشور و ابلاغ ماموریت توسط فرمانده محترم کل سپاه در راستای تدابیر ده گانه فرمانده معظم کل قوا دیدار با خانواده معظم شهدا تحت پوشش سپاه و بسیج در اول هفته دفاع مقدس آغاز شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش فرهنگی رهروان شهدا

برگزاری رزمایش فرهنگی رهروان شهدا