مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 16:002023-10-12اقتصادي

باشماق در لیست مرزهای واردات خودروهای اروپایی قرار گفت


نایب رییس اول اتاق بازرگانی سنندج گفت: با پیشنهاد اتاق بازرگانی سنندج و پیگیری استاندار، مرز بین المللی باشماق در لیست مرزهای واردات خودروهای اروپایی قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سیدکمال حسینی در مصاحبه با خبرنگاران رسانه ها در سنندج با اعلام خبر قرارگرفتن نام مرز بین المللی باشماق در لیست مرزهای مجاز واردات خودروهای کارکرده اروپایی، اظهار داشت: متأسفانه هیچ کدام از مرزهای کردستان در لیست کشوری مرزهای مجاز برای واردات خودروهای دست دوم اروپایی قرار نداشت، لذا پیشنهاد واردات خودرو از مرزهای استان در جلسه 23 مردادماه امسال شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی، برای اولین بار از جانب اتاق بازرگانی سنندج مطرح شد.

  وی ادامه داد: در آن جلسه نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، رییس کل دادگستری استان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، ناظر گمرکات استان، شهردار سنندج، مدیران کل ادارات صمت و جهادکشاورزی کردستان، مدیران بانکی و سایر مدیران استان حضور داشتند که همگی قریب به اتفاق از طرح این موضوع استقبال کردند.

وی به وضعیت نامناسب اقتصاد استان علی رغم مرزی بودن و سایر استعدادها و ویژگی های آن اشاره کرد و گفت: کردستان نعمت های خدادای بسیاری دارد که با وجود همه آنها باز هم مردم آن از نظر معیشتی وضعیت بغرنجی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشماق در لیست مرزهای واردات خودروهای اروپایی قرار گفت

باشماق در لیست مرزهای واردات خودروهای اروپایی قرار گفت